dag 4 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

05 Juni 2018 | Nederland, Venlo

Dinsdag 5 juni ’18 dag 4

later op de dag zon, wel lekker weer, beetje wind kr 3 16-20 graden 8 vaar uren
2 sluizen
V 10.00 Maasbommel
A 18.00 Venlo WSV De Maas
Vertrokken met aardig weer de Maas weer op, het was weer behoorlijk rustig op de vaart, alleen de laatste paar uur kwamen we veel beroepsvaart tegen, door een schip met containers werden we met grote vaart ingehaald om 5km verder voor ons de haven in te varen zodat we weer naast elkaar lagen. Waar is dit allemaal voor nodig vraag je je soms af. Maar goed verder alles prachtig, ’s middags ging ook de zon nog schijnen, helemaal geweldig. In de haven maar gaan eten, we kennen het hier en het eten is altijd prima, ook vandaag weer. Jacob wilde graag Lever maar vertrouwd de kok nooit zo omdat het heel rosé gebakken moet worden, de serveerster ging aan de kok vragen of dit mogelijk was, het kon, en bij het serveren kwam ze erbij staan om te kijken of het goed was, dat was zo, even later kwam de kokkin zelf vragen of het oké was en had een leuk gesprek met ons. Alles volgens wens dus vandaag. Op het achterdek een bakkie gedaan, verslag gemaakt en een borrel gedronken, nu is het bed tijd, mijn dag kan niet meer stuk

• 06 Juni 2018 - 05:40

Henri Wage:

geniet ervan samen,

• 06 Juni 2018 - 08:21

Renske :

Leuk hoor om met jullie " mee te varen " .....veel plezier

• 06 Juni 2018 - 08:33

Rinus:

Grandioos..weer lekker varen naar Frankrijk..heerlijk genieten.
    Jammer dat ik het hier te druk heb....anders.....

Geniet en tot ziens.

• 06 Juni 2018 - 13:49

Gerda Geerlings :

Leuk om je verhaal te lezen en zien wat jullie allemaal mee maken. Heel veel vaar plezier.

• 07 Juni 2018 - 17:17

Brenda:

Klinkt allemaal weer heel gezellig. Fijn dat jullie weer op vaart zijn.

• 09 Juni 2018 - 10:40

Gerda:

Dank dat jullie allemaal zo mee leven,