dag 3 - Reisverslag uit Maasbommel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Maasbommel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

05 Juni 2018 | Nederland, Maasbommel

Maandag 4 juni ’18
Mooi weer, zon weinig wind 2 sluizen

Vanmorgen was ik al om 9.00 bij mijn oude vriendinnetje Janny Kalden, zij woont sinds kort in Gorinchem dus moest ik even mijn gezicht laten zien. Daar een bakkie gedaan en na een uurtje bij haar en een paar boodschappen, naar de boot terug geracet op mijn kleine niet elektrische vouwfietsje. Daar aangekomen Jaap in mineur, er stond olie(dacht hij) onder in een compartiment, wat nu, monteur gebeld kon na veel zoeken morgen middag iemand langs komen. We moeten dan maar een dag hier blijven liggen. Dan komt er een buurman op zijn schip in zijn oude kloffie, wij vragen hem of hij een monteur kent die vandaag kan komen, en leggen het probleem voor. Ohh zegt de goede man IK ben monteur voor een bakkie wil ik ff kijken, Zo he wat een mazzeltje, gelijk koffie ingeschonken natuurlijk, Hij Olie gepakt, gevoelt en geroken, dit is water zegt hij met klein restje vuil van de vloer, er is niets lek vd motor, deze is prima!! Waar het water vandaan komt kunnen we niet zien, als de tank lek is hebben we een groot probleem, er lekt niet veel water we houden het in de gaten en kunnen weer gaan varen. Monteur afgebeld en weg. Geen problemen onderweg, gevaren naar Maasbommel waar we de nacht doorbrengen maar eerst nog bezoek krijgen van broer Henri en schoonzus Mirjam die een bakkie komen doen. Gezellig(namen ook taartje mee lekerrr) Morgen weer een nieuwe dag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacob en Gerda

Actief sinds 03 Mei 2013
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 25653

Voorgaande reizen:

01 Juni 2021 - 15 Augustus 2021

Nederland, Belgie

06 April 2019 - 26 Juli 2019

varen door Nederland,Belgie, Frankrijk

02 Juni 2018 - 25 Augustus 2018

varen naar Frankrijk

Landen bezocht: